OK, wiem, że wielu z was wymieniło żarówki HID (D1S) w swoich Optimach z lat 2011-2013, ale czy ktoś z was, kto ma 2014, już to zrobił? Jestem ciekaw, czy są jakieś różnice między modelami z 2014 roku a wcześniejszymi modelami... w szczególności metalowy wspornik, który trzyma żarówkę na miejscu w obudowie reflektora/osłonie przeciwpyłowej. Wczoraj z przyjacielem próbowaliśmy odpiąć ten w moim samochodzie i nie chciał się ruszyć. Próbowałem zabrać go do lokalnego "dealera", żeby zobaczyć, czy zainstalują mi go (myśląc, że będą mieli wiedzę lub specjalne narzędzie do odpięcia zacisku), a oni powiedzieli mi przez telefon, że mogą to zrobić za 40 dolarów (20 dolarów za żarówkę). Kiedy tam dotarłem, powiedzieli... "musimy zdjąć zderzak i wyjąć zespół oświetlenia, a to będzie kosztować kilka godzin pracy itp..." Powiedziałem: "F-you very much!" i wyszedłem.
W każdym razie, wracając do pytania. Wiem, co i jak zrobić wymianę żarówki bez konieczności zdejmowania zderzaka/zespołów oświetlenia (wyjąć akumulator i przesunąć zbiornik płynu chłodzącego z drogi zespołów oświetlenia po obu stronach), ale to, co powodowało ból głowy, to ten mały wspornik trzymający żarówki na miejscu. Czy ktoś, kto już to zrobił, może spojrzeć na zdjęcie poniżej i powiedzieć mi, w czym tkwi haczyk??? To zdjęcie strony pasażera z usuniętą osłoną przeciwpyłową, w celach informacyjnych.
Dzięki z góry!!
W każdym razie, wracając do pytania. Wiem, co i jak zrobić wymianę żarówki bez konieczności zdejmowania zderzaka/zespołów oświetlenia (wyjąć akumulator i przesunąć zbiornik płynu chłodzącego z drogi zespołów oświetlenia po obu stronach), ale to, co powodowało ból głowy, to ten mały wspornik trzymający żarówki na miejscu. Czy ktoś, kto już to zrobił, może spojrzeć na zdjęcie poniżej i powiedzieć mi, w czym tkwi haczyk??? To zdjęcie strony pasażera z usuniętą osłoną przeciwpyłową, w celach informacyjnych.
Dzięki z góry!!